کسب درامد واقعی

معزفی سایت های کسب درامد مطمئن

کسب درامد واقعی

معزفی سایت های کسب درامد مطمئن

معرفی سایت عالی ayuwage

سایت که قصد معرفی کردنش رو دارم آیووییج نام دارم یا به اختصار AyuWage نام دارد که از زمان آنلاین بودن این سایت تقریبا 3 سال و 100 روز میگذره که تا به حال این سایت بسته نشده و جز وبسایتهای تاپ قرار داره خب بعضی از دوستان این سوال براشون پیش میاد و من مجبورم که در هر پست این رو ذکر کنم خدمتتون:
چرا سایتهای خارجی؟؟؟؟
۱- سطح درآمد بالا یعنی ۱۰۰ دلار درآمد شما تبدیل میشه به ۳۵۰۰۰۰ هزارتومان و یا بهتر بگم شما حداقل کار میتونید ۳۰۰ دلار درآمد داشته باشید که میشه ۱ ملیون تومان
۲- این درآمد در سایتهای ایرانی امکان پذیر نمی باشد
۳-شما بر خلاف سایتهای ایرانی که فقط میتونید ایرانی ها رو جذب کنید در سایتهای خارجی شما میتونید کل مردم دنیا رو جذب کنید که زیر مجموعه ی شما شبند همونطور که من ۲ سایت یکی به فارسی و یکی به انگلیسی دارم
۴- برای کشور ارز آوری میکنید
۵- پیشرفت شما با دلار میباشد
۶- از نظر برداشت موجودی مشکلی ندارید چون من برای کسانی که با لینک های من ثبت نام کردم به رایگان و بصورت آنی به ریال تبدیل میکنم
7- وبسایتهای بسیار قدرتمند خارجی که به شما امکان پیشرفت بسیار رو میدهند

معرفی سایت AyuWage:
1-انلاین بودن نزدیک به چهار سال این سایت
2-سطح درآمد بسیار بالا از Survey و ptc
3- Survey های تا 40 دلار
4-دارای حسابهای پایزا و پی پل که اگر کسانی این نوع حساب ها رو هم نداشتند نگران نبشند من راهنمایی خواهم کرد
5-قابلیت اعتماد بالا و رنکینگ بسیار بالای الکسای این سایت
6-روزانه بیش از 50 تبلیغ و سوروی و …

نحوه ی ثبت نام در این سایت:
زمانی که شما بر روی لینک این وب سایت یا بنر این سایت در پایین مطلب رو انجام میدید مستقیم به وبسایت ایو وییج هدایت میشوید که وبسایت زیبا و همینطور کاملی رو روبروی خودتون مشاهده میکنید در قسمت بالا سمت چپ بر روی نوار ابزار بر روی گزینه ی Join AyuWage کلیک میکنید و به قسمت ثبت نام هدایت میشوید که به دلیل آسان بودن ثبت نام تصویر آموزشی نسبت به این سایت قرار ندادم تنها نکته ی ثبت نام در این سایت این هست که از شما ایمیل پی پل و یا پایزا رو وارد کنید که اگر ندارید به صورت موقت ایمیل خودتون رو وارد کنید به جای ایمیل Payment تا موقع برداشت این ایمیل را میتوانید تعقیر بدهید و نگران این مضوع نباشید بعد از تکمیل نمودن این فرم ایمیل فعالسازی به شما ارسال خواهد شد که به ایمیل خود رفته و ادامه بدهید.

و اما نکته ی آخر اینکه به تنهایی از آیو وییج شما میتونید به راحتی تا ماهی 1 ملیون و 200 هزار تومان درآمد داشته باشید .

لینک  ثبت نام :

اینجا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.