کسب درامد واقعی

معزفی سایت های کسب درامد مطمئن

کسب درامد واقعی

معزفی سایت های کسب درامد مطمئن

سایت کسب درامد بیت کویین

با سلام مجدد این بار میخواهم سایتی را به شما معرفی بکنم که هر ساعت یکبار به شما ساتوشی که همان معادل بیتکوین است را به صورت تصادفی میدهد نام این سایت getfree-bitcoin است و شما میتوانید از لینک زیر وارد سایت شوید به کسب درامد بیتکوینی بپردازید . روی بنر  زیر کلیک کنیدgetfree-bitcoin.com

انواع بازایابی و عوامل موثر در آن به صورت طنز

دوستان عزیز اگر مایلید انواع بازاریابی و اکثر روشهای بازاریابی را به صورت یکجا و همراه با طنز یاد بگیرید متن زیر را تا آخر مطالعه کنید این متن برای درک انواع بازاریابی و روش های استفاده از آن به صورت مزاح بیان شده است شاید در بعضی از قسمت ها با اخلاق ما ایرانی ها جور در نیاد ولی چاره ایی برای رساندن اصل مطلب نبوده در ضمن نظر هم یادتان نرود .بازاریابی حرفه ایی و انواع آن

* شما در یک مهمانی ، یک دختر بسیار زیبا رو می بینین و ازش خوشتون میاد ، بلافاصله میرین پیشش و می گین : “من پسر ثروتمندی هستم ، با من ازدواج کن” ، به این میگن بازاریابی مستقیم

 * شما در یک مهمانی به همراه دوستانتون ، یک دختر بسیار زیبا رو می بینین و ازش خوشتون میاد ، بلافاصله یکی از دوستاتون میره پیش دختره ،به شما اشاره می کنه و می گه : ” اون پسر ثروتمندیه ، باهاش ازدواج کن” ، به این می گن تبلیغات

 

* شما در یک مهمانی ، یک دخترِ بسیار زیبا رو می بینید و ازش خوش تون می آد. به جایِ این که جلو برید و بگید: «من پسر ثروتمندی هستم ، با من ازدواج کن»؛ به مادرتون می گید که با مادرش تماس بگیره و قرار خواستگاری رو بذاره. به این می گن بازاریابی سنتی.

 * شما در یک مهمانی ، یک دختر بسیار زیبا رو می بینین و ازش خوشتون میاد ، بلافاصله کراواتتون رو مرتب می کنین و میرین پیشش ، اون رو به یک نوشیدنی دعوت می کنیین ، وقتی کیفش می افته براش از روی زمین بلند می کنین ، در آخر هم براش درب ماشین رو باز می کنین و اون رو به یک سواری کوتاه دعوت می کنین و میگین : ” در هر حال ،من پسر ثروتمندی هستم ، با من ازدواج می کنی؟” ، به این میگن روابط عمومی

 *شما در یک مهمانی ، یک دختر بسیار زیبا رو می بینین که داره به سمت شما میاد و میگه : “شما پسر ثروتمندی هستی ، با من ازدواج می کنی؟” ، به این می گن شناسایی علامت تجاری شما توسط مشتری

 * شما در یک مهمانی ، یک دختر بسیار زیبا رو می بینین و ازش خوشتون میاد ، بلافاصله میرین پیشش و شماره تلفنش رو می گیرین ، فردا باهاش تماس می گیرین و می گین : “من پسر ثروتمندی هستم ، با من ازدواج کن” ، به این میگن بازاریابی تلفنی

* شما در یک مهمانی ، یک دختر بسیار زیبا رو می بینین و ازش خوشتون میاد ، بلافاصله میرین پیشش و می گین : “من پسر ثروتمندی هستم ، با من ازدواج کن” ، بلافاصله اون هم یک سیلی جانانه نثار شما می کنه ، به این میگن پس زدگی توسط مشتری (این یکی خیلی جالب بود واقعا )

* شما در یک مهمانی ، یک دختر بسیار زیبا رو می بینین و ازش خوشتون میاد ، بلافاصله میرین پیشش و می گین : “من پسر ثروتمندی هستم ، با من ازدواج کن” و اون بلافاصله شما رو به همسرش معرفی می کنه ، به این می گن شکاف بین عرضه و تقاضا

* شما در یک مهمانی ، یک دختر بسیار زیبا رو می بینین و ازش خوشتون میاد ، ولی قبل از این که حرفی بزنین ، شخص دیگه ای پیدا می شه و به دختره میگه : “من پسر ثروتمندی هستم ، با من ازدواج کن” به این میگن از بین رفتن سهم توسط رقبا

* شما در یک مهمانی ، یک دختر بسیار زیبا رو می بینین و ازش خوشتون میاد ، ولی قبل از این که بگین : “من پسر ثروتمندی هستم ، با من ازدواج کن” ، همسرتون پیداش میشه ، به این میگن منع ورود به بازار

* شما در یک مهمانی ، یک دخترِ بسیار زیبا رو می بینید و ازش خوش تون می آد. سعی می کنید به ش کم محلی کنید تا از شما خوش اش بیاد، اون هم فمینیست از آب در می آد و برایِ در اومدنِ چشِ شما دستِ دوست تون رو می گیره و با هم می رن سان فرانسیسکو. به این می گن اشتباهِ استراتژیک در بازاریابی (عجب…!)

* شما در یک مهمانی ، یک دخترِ بسیار زیبا رو می بینید و ازش خوش تون می آد. جلو می رید و مؤدبانه یه یه شاخه گلِ سرخ بهش می دید و می گید: «من پسر ثروتمندی هستم ، با من ازدواج کن»، اما اون گل رو توی سرتون می زنه، چون شدیداً استقلالیه. به این می گن اشتباه تاکتیکی در بازاریابی.

* شما در یک مهمانی ، یک دخترِ بسیار زیبا رو می بینید و ازش خوش تون می آد. جلو می رید و می گید: «من پسر ثروتمندی هستم ، با من ازدواج کن»؛همون لحظه یه دختر دیگه که قبلا با همین کلمات گولش زده بودید سروکلش پیدا می شه و رسواتون میکنه به این میگن تاثیر سوء سابقه در بازار.

*شما در یک مهمانی ، یک دخترِ بسیار زیبا رو می بینید و ازش خوش تون می آد. جلو می رید و می گید: «من پسر ثروتمندی هستم ، با من ازدواج کن»؛همون لحظه پاتون میره روی پوست موز و جلوی طرف ولو می شید به این میگن ضایع شدگی مفرط یا فقدان ثبات در بازار.

*شما در یک مهمانی ، یک دخترِ بسیار زیبا رو می بینید و ازش خوش تون می آد. جلو می رید و می خواهید بگید: «من پسر ثروتمندی هستم ، با من ازدواج کن»؛ که یک هو یک دختر زیباتر از اون رو پشت سرش می بینید فورا مسیر رو عوض می کنید و به سمت دختر جدید می رید. به این میگن چشم چرانی، نه ببخشید تحلیل لحظه به لحظه بازار.

* شما در یک مهمانی ، یک دخترِ بسیار زیبا رو می بینید و ازش خوش تون می آد. جلو می رید و می گید: «من پسر ثروتمندی هستم ، با من ازدواج کن»؛ اونهم با شعف خاصی برمی گرده و لبخند می زنه ، شما که بادیدن چهره 60 ساله اون به اشتباه خودتون پی بردید سرخ و سفید شده و مجبورید برای رهایی آسمون ریسمون ببافیدبه این میگن بدبیاری یا خطای بازار

کسب درامد اینترنتی از سایت paidtrustبا پرداختهای آنی واقعی

با سلام خدمت دوستان عزیزو همرهان گرامی در این مطلب میخوام سایت جدید کلیکی رو خدمتتون معرفی کنم که خیلی وقت نیست تشکیل شده و در این مدت کم تونسته با پرداختهای آنی که داشته به همراه نداشتن حداقل برداشت برای حسابهای پرفکت مانی و اوکی پی تونسته به سرعت کاربرهاش رو افزایش بده.یعنی شما میتونید در همون روز اول کلیک موجودیتون رو برداشت کنید و مزیت دیگه اون فعلا اینکه که هر روز میتونید موجودیتون رو برداشت بزنید.بنده خودم از این سایت برداشتهای کامل آنی داشتم که در ادامه مطلب سندش رو خواهید دید.همون حسابهایی که برای ما کاربران ایرانی خیلی جذابه.


ابتدا برای ثبت نام در سایت بر روی اینجا  کلیک کنید.



برای ثبت نام و همچنین دیدن اگهی فکر نکنم مشکلی داشته باشید.فقط یه نکته ای رو در مورد دیدن اگهی ها خدمتتون عرض کنم و اونهم اینه که در صورتی که در مورد دیدن یک اگهی به صفحه ای مطابق شکل زیر هدایت شدید اون صفحه اگهی رو ببندید و سپس دوباره روی لینک اگهی کلیک کنید و پس از بازشدن صفحه اگهی بلافاصله بر روی گزینه رفرش مروگر تنها یک بار کلیک کنید تا اگهی کامل باگذاری نشه. در این صورت زمانسج اگهی به طور کامل زمانش پر میشه و شما میتونید مبلغ اون اگهی رو هم به جیب بزنید.

دست چین ها , anewbusiness

اگر احیانا دوستی هر مشکلی داره از طریق راههای ارتباطی تماس بگیره هستم در خدمتش.

اگر روزانه حداقل 5 کلیک رو انجام دادید پس از اون حداقل 5 بار بازی Play AdGrid  رو انجام بدید. برای انجام این مهم روی گزینه ای به همین نام که در سمت چپ حساب کاربریتون قرار داره کلیک کنید و سپس در صفحه باز شده بر روی یک از نقاط عکس به دلخواه کلیک کنید تبلیغ کوتاه مدتی براتون باز میشه که ممکنه شانسی برنده جایزه0.01 دلاری این قسمت بشید.شما حداقل 5 بار انجام بدیدولی میتونید حداکثر 10 بار کلیک کنید. پس از اون چه برنده شده باشید چه نه مطابق تصویر زیر بر روی گزینه BuxBonus که با خط آبی مشخص کردم کلیک کنید تا صفحه ای مطابق شکل زیر براتون باز بشه.کلمات کپچا رو در باکس مورد نظر بنویسید و روی گزینه ... chek and کلیک کنید تا به راحتی 0.01 دلار دیگه هم کسب کنید. به همین راحتی.

 

دست چین ها , anewbusiness

 

واما بریم سر آموزش چگونگی وارد کردن شماره حسابتون در سایت.اگر هنگام ثبت نام از شما شماره حساب خواسته باشند که خب همونجا وارد میکنید و مشکلی ندارید اما اگه به این ترتیب نبوده خیلی راحت می تونید این کار رو انجام بدید. به تصویر زیر نگاه کنید .

 

دست چین ها , anewbusiness

 

مطابق شکل به ترتیبی که میگم عمل کنید.

1.برروی این گزینه کلیک کنید تا به صفحه مشابه هدایت بشید.

2.در این گزینه یا قسمت بالای اون شماره حسابهای پرفکت مانی و یا وکی پی خودتون رو وارد کنید.

3.پسوردتون رو در این بخش وارد کنید.

4. روی این گزینه لیک کنید تا تغییرات ذخیره بشه.

و اما نحوه برداشت از حساب. ابتدا در حساب کاربریتون روی گزینه Request Payout  که در سمت چپ حسابتون قرار داره کلیک کنید.صفحه ای مطابق تصویر زیر خواهید دید که جاهای مهمش رو توضیح میدم خدمتتون.

 

دست چین ها , anewbusiness

 

 

به ترتیب توضیح میدم خدمتتون.

1.در این قسمت برابر با میزان حسابتون مبلغی رو وارد کنید.

2.تیک این قسمت رو بزنید.

3.نوع حسابی رو میخواهید پولتون بهس واریز بشه وارد کنید.

4.در این قسمت هیچ چیز وارد نکنید.

5.روی بخش مربوطه کلیک کنید و کد کاپچا رو در باکس روبرو وارد کنید.

6.روی این گزینه کلیک کنید.

اگر همه مراحل رو درست انجام داده باشید در همون صفحه پایینش با شکل زیر مواجه میشید که نشون دهنده واریز پول به حسابتون هستش.

 

دست چین ها , anewbusiness

 

 

 

 

خب اینجا باید نکنه ای رو خدمتتون عرض کنم . شما برای اینکه بتونید روز بعد کلیک کنید و یا از موجودیتون برداشتی انجام بدید باید یه کار ساده انجام بدید. از همین قسمت که من عکسش رو گذاشتم یه تصویر در همین اندازه ها با پسوند JPG تهیه کنید .میتونید این کار رو با ابزار Snipping Tool که در ویندوز 7 موجوده انجام بدید.سپس روی گزینه Upload now کلیک کنید تا به صفحه جدیدی منتقل بشید. در صفحه جدید دنبال گزینه ای شبیه تصویر زیر باشید.

 

دست چین ها , anewbusiness

سایت سورف ماهان سورف

اینجا میخوام یه سایت کسب درامد ایرانی رو که  سه زبان انگلیسی و فارسی و آذری رو پشتیبانی میکنه رو خدمتتون معرفی کنم. ماهان سوروف یکی از معتبرترین سایتهای کسب درامد ایرانی هستش که پرداختیهاش به دلاره و شما میتونیدبا دیدن سوروف و همچنین آگهی و جذب زیر مجموعه مستقیم قراره به زودی سایت پرداختیش به پرفکت مانی رو شروع کنه.به درگاههای پارس پال و ملت هم پرداختی داره.در ضمن خود سایت هم میتونه دلار کسب شده اتون رو ازتون میخره جاش بهتون ریال میده. من خودم به شخصه این سایت رو خیلی قبول دارم.یک نکته مهم برای کسانی که دوست دارند از این سایت کسب درامد کنند اینه که سایت تعداد محدودی سوروف در روز برای دیدن داره اما اگر شما نرم افزار و یا فیلتر شکن دارید که بتونه آی پی شما رو تغییر بده میتونید اون تعداد محدود سوروف رو چند بار ببینید.برای ثبت نام و شروع فعالیت در سایت روی اینجا   کلیک کنید.

افزایش سرعت اینترنت با حذف پهنای باند پیشفرض اشغال شده

با سلام خدمت تمام سروران گرامی . در این مطلب میخوام در مورد روشی برای افزایش سرعت اینترنت براتون صحبت کنم که خودم تستش کردم و نتیجه اش رو دیدم.البته اگر خودتون مایل هستید میتونید ابتدا در این زمینه تحقیق کنید و سپس این مراحل رو اجرا کنید .همونطور که می دونیدسرعت اینترنت بستگی کاملی به مقدار سرعتی هست که مرکز ISP اینترنت شما برای شما در نظر گرفته اما شما با اجرای این ترفند میتونید تا حدود 20% در سرعت اینترنتتون افزایش صورت بدید. چطور؟ میگم خدمتتون فقط تقاضا دارم اگر میخواهید این ترفند رو اجرا کنید دقیقا مطابق آموزش پیش برید و کار اضافه ای نکنید تا خدای ناکرده مشکلی پیش نیاد.


مایکروسافت نزدیک به ۲۰٪ از پهنای باند اینترنت کاربر برای فعالیت‌هایی مانند بروز رسانی ویندوز رزرو کرده است. شما می‌توانید این ۲۰٪ را به پهنای باند خود بازگردانید. برای این کار کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

گام نخست: بر روی استارت کلیک کرده و Run را اجرا نمایید.

گام دوم: در پنجره Run، عبارت gpedit.msc را تایپ نموده و کلید اینتر را بفشارید. با این دستور، پنجره ویرایش پالیسی‌های ویندوز باز خواهد شد.

گام سوم: در پنجره پالیسی، مسیر زیر را دنبال کنید:

Local Computer Policy > Computer Configuration > Administrative Templates

گام چهارم: در این بخش، Network را انتخاب نموده و سپس بر روی QQS Packet Scheduler کلیک کنید.

گام پنجم: حالا باید گزینه بر روی Limit Reservable Bandwidth دابل‌کلیک کنید.

گام ششم: با باز شدن پنجره، مشاهده می‌کنید که عبارت پیکربندی نشده (Not Configured) درج شده است. اما حقیقت این است که در تب Explain، به صورت پیش‌فرض Packet Scheduler نزدیک به ۲۰٪ از پهنای‌باند را محدود کرده است.

گام هفتم: برای باز گرداندن ۲۰٪، ابتدا باید Reservable Bandwidth را در حالت Enabled قرار دهید و سپس مقدار آن را برابر صفر کنید. این کار باعث می‌شود، ویندوز پهنای باندی برای خود رزرو نکند.

امیدوارم که به صورت صحیح از این ترفند استفاده کرده و از افزایش سرعت اینترنتتون لذت ببرید . خواهش میکنم بنده رو از انتقادات و نظرات خودتون بی نصیب نذارید. در پناه حق برفراز باشید.