کسب درامد واقعی

معزفی سایت های کسب درامد مطمئن

کسب درامد واقعی

معزفی سایت های کسب درامد مطمئن

شناسایی فرصت ها و موقعیت ها در کسب و کارهای اینترنتی

یکی از بزرگ ترین اشتباهاتی که بعضی از افراد در هنگام ایجاد یک کسب و کار مرتکب می شوند، این است که آنها ابتدا یک محصول را انتخاب می کنند و سپس به دنبال پیدا کردن یک بازار مناسب برای آن می گردند! اگر شما نیز برای شروع کسب و کار اینترنتی خود از این روش استفاده کرده اید، از راهی که آمده اید برگردید!

افراد باهوش روش دیگری را انتخاب می کنند. آن ها ابتدا یک بازار مناسب را انتخاب می کنند و سپس محصولی را عرضه می کنند که مردم به دنبال آن هستند. به عبارت دیگر آن ها ابتدا فرصت های مناسب را شناسایی می کنند و پس از شناخت فرصت بلافاصله در جهت آن فرصت اقدام به کسب و کار می کنند.

باید ببینید مردم چه می خواهند، به چه چیز هایی نیاز دارند و نیازهای فعلی آن ها چیست. سپس مطابق با نیاز های آنها محصول خود را ارائه دهید دوست دارید سایت شما روزانه 10 بازدیدکننده داشته باشد یا 1000 نفر؟ اگر شما زیرک باشید، بازاری را انتخاب می کنید که مردم آماده ی خرید محصولات آن بازار باشند.

نیاز های مردم باعث ایجاد خواسته هایی در آن ها می شود و این خواسته ها فرصت هایی هستند که به وجود می آیند. اینترنت نیز سفره ای از فرصت های گوناگون است که در اثر خواسته های مردم که نشأت گرفته از نیاز های آنان است ایجاد شده است و برای این که در بهره مندی از این سفره ی فرصت موفق تر باشید، باید این فرصت ها را به خوبی تشخیص دهید.

ببینید مردم از داشتن چه چیزهایی لذت می برند و داشتن آن چیزها چه حسی به آن ها می دهد. با دانستن این مطالب بهتر می توانید برای انتخاب بازار هدف خود مطابق با میل مردم تصمیم گیری کنید.

به مثال های زیر توجه کنید:

_ معروف بودن

مردم می خواهند «معروف» باشند؛ ممکن است بخواهند در کار خاصی بین مردم شهرت داشته باشند و شخص با اعتبار و مشهوری شوند. این به آن ها احساس «قابل تحسین» بودن می دهد. از این فرصت استفاده کنید!

 

-پیشتازی

مردم دوست دارند در بعضی کارها «اولین» باشند؛ ممکن است بخواهند جزو اولین کسانی باشند که یک کسب و کار خاص را راه اندازی کنند. این به آن ها احساس «پیشتاز» بودن می دهد. از این فرصت استفاده کنید!

 

_ قدرت

مردم دوست دارند بر تأثیر دیگران «غلبه» کنند. ممکن است بخواهند راه های شناخت صحیح مردم را بدانند، دچار شکست های روحی در زندگی نشوند یا از دیگران فریب نخورند. این به آن ها احساس «قدرت» می دهد. از این فرصت استفاده کنید!

 

-زمان

مردم می خواهند از طریق اینترنت در «زمان» صرفه جویی کنند. آن ها ممکن است بخواهند کمتر کار کنند و وقت بیشتری برای لذت بردن از خوشی های زندگی داشته باشند. این به آن ها احساس «آرامش» می دهد. از این فرصت استفاده کنید!


منبع: وبلاگ گروه تجارت الکترونیک پیشتاز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.